Friday, 29 May 2015

Sustained Release Vita-C™ Plus




Sumber Vitamin C Semulajadi yang Disalurkan Jam demi Jam
Tubuh kita sering kehilangan vitamin C semasa melakukan aktiviti harian. Vita C dengan pelepasan berperingkat dapat membantu dalam menyalurkan vitamin C berterusan. Vita-C 500mg yang semulajadi ini membantu menyediakan vitamin C yang diperlukan tubuh. Ia juga membantu dalam menyokong tulang, gigi dan gusi yang sihat serta keseluruhan kesihatan tubuh badan.


Jika anda berada di sekitar gombak dan sentul anda boleh dapatkan produk ini secara COD ini kerana saya adalah Pengedar Sah Shaklee Gombak dan Sentul serta kawasan sekitar.
untuk Pertanyaan,Tempahan dan Temujanji
Call/ Whatsapp : 019 3624134
Email : Kmshop143@gmail.com
FB : Mai Md saupi


 * Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit*


Thursday, 28 May 2015

CarotoMax®



CAROTOMAX merupakan campuran luarbiasa yang menggabungkan alfa-karotena, astaxanthin, beta-karotena, lutein, likopena dan zeaxanthin yang memberikan faedah karotenoid yang lengkap. Bahkan, anda tidak akan dapat ketulenan dan keberkesanan karotenoid daripada makanan itu sahaja
CAROTOMAX menawarkan karotenoid semulajadi yang berasal daripada buah-buahan pokok kelapa sawit dan alga dunaliellasalina untuk: 
• Memelihara kesihatan yang baik. 
• Membantu mengekalkan tumbesaran, penglihatan dan
pertumbuhan tisu. 

• Membantu dalam memelihara kesihatan kulit dan selaput
lendir. 


Jika anda berada di sekitar gombak dan sentul anda boleh dapatkan produk ini secara COD ini kerana saya adalah Pengedar Sah Shaklee Gombak dan Sentul serta kawasan sekitar.
untuk Pertanyaan,Tempahan dan Temujanji
Call/ Whatsapp : 019 3624134
Email : Kmshop143@gmail.com
FB : Mai Md saupi


 * Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit*

Wednesday, 27 May 2015

Herbal Blend® Multi-Purpose Cream





Krim yang melegakan dan diuji secara klinikal ini berkesan untuk melembutkan kulit anda, termasuk kulit yang kasar dan keras pada lutut siku dan kaki ,diperbuat daripada estrak herba semulajadi yang menenangkan termasuk sej, horse chestnut yarrow dan rosemary.Boleh juga digunakan untuk masalah ruam lampin.

Jika anda berada di sekitar gombak dan sentul anda boleh dapatkan produk ini secara COD ini kerana saya adalah Pengedar Sah Shaklee Gombak dan Sentul serta kawasan sekitar.
untuk Pertanyaan,Tempahan dan Temujanji
Call/ Whatsapp : 019 3624134
Email : Kmshop143@gmail.com
FB : Mai Md saupi

 * Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit*

Tuesday, 26 May 2015

Peppermint-Ginger Plus



Nyaman dan Melegakan

Halia merupakan herba terbaik dalam memelihara saluran penghadaman dan mempunyai ciri-ciri semulajadi yang nyaman dan dapat melegakan senak perut. Pudina pula merupakan herba yang membantu dalam menggalakkan sistem penghadaman secara sihat dengan melegakan dan menyamankan perut.

Shaklee peppermint Ginger Plus mengandungi herba asli pudina, halia, jintan hitam dan jintan manis untuk rasa yang nyaman dan melegakan. Pil-pil juga boleh dihancurkan dan dicampur dengan air panas untuk minuman herba semulajadi.

Tiada perasa tiruan, pemanis, pewarna atau bahan pengawet tambahan.

Jika anda berada di sekitar gombak dan sentul anda boleh dapatkan produk ini secara COD ini kerana saya adalah Pengedar Sah Shaklee Gombak dan Sentul serta kawasan sekitar.
untuk Pertanyaan,Tempahan dan Temujanji
Call/ Whatsapp : 019 3624134
Email : Kmshop143@gmail.com
FB : Mai Md saupi


 * Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit*

Monday, 25 May 2015

Vita-Lea® for Children


Multivitamin & Multimineral

FORMULA SERBA BAHARU ini dicipta berteraskan kajian sains pemakanan yang telah dijalankan lebih 100 tahun serta bersandarkan paduan kepakaran para pakar pemakanan dan saintis penyelidik Shaklee. Ia mengandungi mikronutrien berspektrum luas.
  • Membekalkan 18 Vitamin dan Mineral
    • Penting untuk pertumbuhan dan perkembangan normal kanak-kanak
  • Rumusan Tidak Merosakkan Gigi
    • Dirumus dengan pemanis asli xylitol yang tidak menyebabkan kaviti
  • Perisa Anggur Yang Enak
    • Sedap dikunyah, pasti digemari oleh kanak-kanak
* Tidak mengandungi perisa atau pewarna tiruan, pemanis atau pengawet.

Jika anda berada di sekitar gombak dan sentul anda boleh dapatkan produk ini secara COD ini kerana saya adalah Pengedar Sah Shaklee Gombak dan Sentul serta kawasan sekitar.
untuk Pertanyaan,Tempahan dan Temujanji
Call/ Whatsapp : 019 3624134
Email : Kmshop143@gmail.com
FB : Mai Md saupi


 * Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit*
 

Sunday, 24 May 2015

Cinch® Shake Mix



Campuran Proprietari Protein dengan Leusina
• Bebas Laktos
• Rendah glisemik
• Soya Bukan-GMO


Cinch™ Shakes sangat enak dan merupakan cara yang berkhasiat untuk membantu dalam mengekalkan otot perlu dan memberikan anda rasa puas semasa menurunkan berat badan.
• Diperkaya dengan Leucine™ bagi mengekalkan otot semasa
anda menurunkan berat badan
• Kaya dengan protein bagi membantu anda rasa kenyang
dan puas
• Tinggi serat dengan enam gram bagi setiap hidangan

Kekalkan kepejalan otot dan pastikan anda sentiasa kenyang dan selesa dengan Cinch® Shake Mix yang sungguh lazat dan berkhasiat tatkala anda menurunkan berat badan.
Hadir dalam 3 perisa yang sedap dan mengikut citarasa anda iaitu cafe latte , vanila dan coklat.







Jika anda berada di sekitar gombak dan sentul anda boleh dapatkan produk ini secara COD ini kerana saya adalah Pengedar Sah Shaklee Gombak dan Sentul serta kawasan sekitar.
untuk Pertanyaan,Tempahan dan Temujanji
Call/ Whatsapp : 019 3624134
Email : Kmshop143@gmail.com
FB : Mai Md saupi


 * Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit*

Saturday, 23 May 2015

Cinch® Tea Mix


 
Tingkatkan Tenaga Anda

Teh eksotik putih, merah dan hijau Matcha dipetik dengan berhati-hati dan diadun sempurna untuk menghasilkan minuman yang sungguh luar biasa. Ia bertindak pantas untuk memberikan rangsangan tenaga semula jadi di samping meningkatkan kesihatan keseluruhan.
  • Rangsangan tenaga secara semula jadi dan selamat
  • Sedap diminum, sama ada panas atau sejuk
  • Alternatif terbaik kepada snek manis dan kopi
  • Cepat bertindak untuk meningkatkan tenaga
  • Bungkusan berbentuk ‘stick’ yang mudah bagi setiap sajian
Tiada perisa, pewarna dan pemanis tiruan.

Jika anda berada di sekitar gombak dan sentul anda boleh dapatkan produk ini secara COD ini kerana saya adalah Pengedar Sah Shaklee Gombak dan Sentul serta kawasan sekitar.
untuk Pertanyaan,Tempahan dan Temujanji
Call/ Whatsapp : 019 3624134
Email : Kmshop143@gmail.com
FB : Mai Md saupi


 * Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit*

Friday, 22 May 2015

Vivix®




Revolusi Terbaru dari Shaklee
Vivix™ Minuman campuran botani merupakan revolusi terbaru di dalam pemakanan polifenol.


Vivix ™ mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol. Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi.

Jika anda berada di sekitar gombak dan sentul anda boleh dapatkan produk ini secara COD ini kerana saya adalah Pengedar Sah Shaklee Gombak dan Sentul serta kawasan sekitar.
untuk Pertanyaan,Tempahan dan Temujanji
Call/ Whatsapp : 019 3624134
Email : Kmshop143@gmail.com
FB : Mai Md saupi


 * Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit*

Thursday, 21 May 2015

OsteMatrix™



Tulang merupakan struktur penting di dalam tubuh manusia. Ia merupakan kerangka yang menyokong berat badan dan organ utama seperti paru-paru, jantung, hati dan ginjal serta membolehkan kita menggerakkan otot-otot dan tubuh secara bebas. Mengekalkan kesihatan tulang secara optima adalah penting bagi mendapatkan kesihatan optima menyeluruh.

Lebih daripada Sekadar Kalsium
OsteMatrixTM membekalkan nutrien-nutrien harian termasuk kalsium yang dapat membantu dalam pembentukan dan penjagaan tulang dan gigi. Ia juga mengandungi magnesium, vitamin D dan mineral zink, tembaga dan manganese untuk membantu dalam memelihara kesihatan yang baik. Kaplet yang bersaiz kecil dan disalut licin ini juga mudah ditelan.


Tiada perasa tiruan, pemanis, pewarna atau bahan pengawet tambahan.
 
Jika anda berada di sekitar gombak dan sentul anda boleh dapatkan produk ini secara COD ini kerana saya adalah Pengedar Sah Shaklee Gombak dan Sentul serta kawasan sekitar.
untuk Pertanyaan,Tempahan dan Temujanji
Call/ Whatsapp : 019 3624134
Email : Kmshop143@gmail.com
FB : Mai Md saupi


 * Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit*

Wednesday, 20 May 2015

OmegaGuard™


 

Asid Dokosaheksanoik (DHA) dan Asid Eikosapentanoik (EPA) merupakan asid lemak 3 yang ditemui dalam ikan laut dalam. DHA dan EPA dipercayai mampu mengurangkan keradangan, menggalakkan fungsi otak, sistem saraf dan fungsi mata yang perlu diperolehi melalui pemakanan.

Shaklee OmegaGuardTM merupakan makanan tambahan yang mengandungi minyak ikan. Satu hidangan OmegaGuardTM menyed136iakan 1000mg asid lemak omega 3 termasuk DHA dan EPA.

Jika anda berada di sekitar gombak dan sentul anda boleh dapatkan produk ini secara COD ini kerana saya adalah Pengedar Sah Shaklee Gombak dan Sentul serta kawasan sekitar.
untuk Pertanyaan,Tempahan dan Temujanji
Call/ Whatsapp : 019 3624134
Email : Kmshop143@gmail.com
FB : Mai Md saupi


 * Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit*

Tuesday, 19 May 2015

DTX™ Complex




Shaklee DTX ComplexTM mengandungi satu campuran proprietari ekstrak daripada gabungan ekstrak biji benih pokok susu tisel, schizandra, ekstrak dendalion, cendawan reishi, kunyit dan articok.
• Digunakan secara tradisional untuk tonik hati.

Tiada perasa tiruan, pemanis, warna-warna, atau bahan pengawet tambahan.

Jika anda berada di sekitar gombak dan sentul anda boleh dapatkan produk ini secara COD ini kerana saya adalah Pengedar Sah Shaklee Gombak dan Sentul serta kawasan sekitar.
untuk Pertanyaan,Tempahan dan Temujanji
Call/ Whatsapp : 019 3624134
Email : Kmshop143@gmail.com
FB : Mai Md saupi


 * Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit*

Monday, 18 May 2015

Zinc Complex




Zink merupakan mineral yang perlu ada dalam setiap sel tubuh kita. Ia merangsang tindakan bagi 100 enzim iaitu bahan-bahan yang menggalakkan reaksi-reaksi biokimia dalam tubuh kita.

Menyokong dan Memelihara Kesihatan yang Baik
Zink Complex Shaklee merupakan faktor dalam memelihara kesihatan yang baik dan membantu dalam memetabolismekan karbohidrat, lemak dan protein. Ia juga menyediakan kalsium untuk memelihara kesihatan.*


Produk ini mengandungi alfalfa (Medicago sativa). Individu yang menghidap lupus eritematosus sitemik perlu meminta khidmat rundingan pakar sebelum mengambil produk ini.
 
Jika anda berada di sekitar gombak dan sentul anda boleh dapatkan produk ini secara COD ini kerana saya adalah Pengedar Sah Shaklee Gombak dan Sentul serta kawasan sekitar.
untuk Pertanyaan,Tempahan dan Temujanji
Call/ Whatsapp : 019 3624134
Email : Kmshop143@gmail.com
FB : Mai Md saupi


 * Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit*

Sunday, 17 May 2015

Garlic Complex



Alisin merupakan sebatian aktif daripada bawang putih yang menyumbang kepada pelbagai manfaat kesihatannya. Alisin tidak terdapat di dalam bawang putih“biasa” – ia dihasilkan apabila bawang putih dihiris halus atau dihancurkan.
Bawang putih telah lama digunakan secara tradisional untuk melegakan batuk, demam selesema dan melancarkan peredaran darah.*
Setiap tablet Garlic Complex Shaklee mengandungi 500 mg bawang putih.

Tidak mengandungi perisa atau pewarna tiruan, pemanis atau pengawet.
  
Jika anda berada di sekitar gombak dan sentul anda boleh dapatkan produk ini secara COD ini kerana saya adalah Pengedar Sah Shaklee Gombak dan Sentul serta kawasan sekitar.
untuk Pertanyaan,Tempahan dan Temujanji
Call/ Whatsapp : 019 3624134
Email : Kmshop143@gmail.com
FB : Mai Md saupi


 * Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit*

Saturday, 16 May 2015

NutriFeron®


 

Satu-satunya suplemen hasil penyelidikan pakar imun terkemuka, Dr. Yasuhiko Kojima.

Hasil Penyelidikan Melebihi 40 Tahun
Dr. Kojima berjaya mencipta Nutriferon® selepas menjalankan pelbagai penyaringan, uji kaji dan penilaian terhadap ribuan sebatian dan lebih 200 herba yang berlainan.
Nutriferon® mengandungi campuran proprietari ekstrak tumbuhan semula jadi daripada biji labu, benih plantago, bunga bebuas Jepun dan bunga kesumba.
Boleh didapati secara eksklusif melalui Shaklee.

Jika anda berada di sekitar gombak dan sentul anda boleh dapatkan produk ini secara COD ini kerana saya adalah Pengedar Sah Shaklee Gombak dan Sentul serta kawasan sekitar.
untuk Pertanyaan,Tempahan dan Temujanji
Call/ Whatsapp : 019 3624134
Email : Kmshop143@gmail.com
FB : Mai Md saupi


 * Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit*

Friday, 15 May 2015

Herb-Lax™


 Herb-Lax Shaklee mengandungi adunan pelbagai herba yang sering digunakan secara tradisional untuk melegakan sembelit dan melancarkan fungsi usus.*

Herb-LaxTM bertindak secara lembut bagi membantu anda menangani masalah pembuangan air besar yang mungkin dialami sekali-sekala.

Produk ini mengandungi alfalfa (Medicago sativa). Individu yang berisiko menghidap lupus eritematosus sistemik hendaklah berbincang dengan doktor mereka sebelum mengambil produk ini.

Tidak mengandungi perisa atau pewarna tiruan, pemanis atau pengawet.

Jika anda berada di sekitar gombak dan sentul anda boleh dapatkan produk ini secara COD ini kerana saya adalah Pengedar Sah Shaklee Gombak dan Sentul serta kawasan sekitar.
untuk Pertanyaan,Tempahan dan Temujanji
Call/ Whatsapp : 019 3624134
Email : Kmshop143@gmail.com
FB : Mai Md saupi


 * Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit*

Thursday, 14 May 2015

Vita-Lea® with Iron Formula


 Multivitamin & Multimineral


Kepelbagaian yang Menakjubkan
Suplemen seimbang dan komprehensif yang dihasilkan dengan Sains terbaik Shaklee yang mampu dibeli Vita-Lea dirumus khas bagi memenuhi keperluan terhadap 28 vitamin dan mineral penting yang diperlukan oleh orang dewasa.

Jika Diambil Setiap Hari, Vita-Lea:
  • Membantu mengekalkan kesihatan yang sempurna*
  • Mengandungi beta karotena yang bermanfaat untuk menggalakkan pertumbuhan, memelihara penglihatan dan menjanakan semula tisu.
  • Membekalkan kalsium, fosforus serta vitamin C dan D untuk kesihatan tulang dan gigi
  • Biotin dan asid pantotenik menyokong metabolisme lemak dan karbohidrat
  • Vitamin B12 merangsang pembentukan sel-sel darah merah*
Produk ini mengandungi alfalfa (Medicago sativa). Individu yang berisiko menghidap lupus eritematosussistemik hendaklah berbincang dengan doktor mereka sebelum mengambil produk ini.

Tidak mengandungi perisa atau pewarna tiruan, pemanis atau pengawet.

 Jika anda berada di sekitar gombak dan sentul anda boleh dapatkan produk ini secara COD ini kerana saya adalah Pengedar Sah Shaklee Gombak dan Sentul serta kawasan sekitar.
untuk Pertanyaan,Tempahan dan Temujanji
Call/ Whatsapp : 019 3624134
Email : Kmshop143@gmail.com
FB : Mai Md saupi


 * Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit*

Wednesday, 13 May 2015

Vita-E Complex®



Vita-E complex mengandungi vitamin E (d-alfa tokoferol) asli dari minyak sayuran. Ia juga mengandungi selenium yang melengkapi fungsi vitamin E.

Setiap kapsul gel lembut memberikan:
• 400IU vitamin E semulajadi dan 10mcg selenium.
• Membantu dalam memelihara kesihatan baik.


Tanpa perasa, pewarna dan pemanis tiruan.

Jika anda berada di sekitar gombak dan sentul anda boleh dapatkan produk ini secara COD ini kerana saya adalah Pengedar Sah Shaklee Gombak dan Sentul serta kawasan sekitar.
untuk Pertanyaan,Tempahan dan Temujanji
Call/ Whatsapp : 019 3624134
Email : Kmshop143@gmail.com
FB : Mai Md saupi


 * Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit*

Monday, 11 May 2015

TIPS TURUNKAN BERAT BADAN


Assalamualaikum.. Didoakan semua pengunjung blog ini di limpahkan rezeki dan sentiasa di dalam rahmat ALLAH. 
Buat kawan-kawan yang dalam proses nak turunkan berat badan boleh cuba tips di bawah.

Cara Turunkan Berat Badan
Langkah 1.
Makan epal HIJAU atau minum jusnya tiap-tiap hari sekurang-kurangnya satu biji sehari selama seminggu. Tujuannya untuk membuang lemak visceral (lemak yang terdapat dicelah-celah otot perut) dan untuk mengikis lapisan kanji tepung gandum dan sisa-sisa makanan yang lain dari dinding usus. (Gandum yang terdapat sekarang mengandungi bahan kimia. Bahan kimia itulah yang menyebabkan warna asalnya bertukar daripada kuning menjadi putih dan boleh menyebabkan kanser usus).

Ingat: Kalau dimakan mentah, epal boleh dimakan bersama-sama makanan lain. Tetapi kalau jus, ia tidak boleh disulami dengan makanan lain kecuali setelah berlalu 15-20 minit.



Langkah 2. 
Selesai yang di atas, makanlah pula buah LEMON atau minum jusnya 1 biji sebelum sarapan ATAU 1 biji sebelum tidur tiap-tiap hari untuk tujuan detoksifikasi. Berbeza dari jenis-jenis limau yang lain, lemon bersifat asid sewaktu di luar tetapi bertukar menjadi alkali setelah masuk ke dalam badan. Lemon ini rasanya sangat masam. Untuk mengurangkan masamnya, boleh dibuat jus dan campurkan dengan madu atau buat air lemon dengan menggunakan gula perang.



Kesannya boleh dirasai dalam masa dua minggu.


Kredit : perkongsian oleh En Muhammad Abdul Wahab


Sunday, 10 May 2015


Jika anda ada masalah seperti mereka jangan di biarkan hubungi kakma 0193624134, kakma sedia membantu anda. Nak order mudah saja ini caranya.. Jika anda berada di sekitar gombak dan sentul anda boleh dapatkan produk ini secara COD ini kerana Kakma adalah Pengedar Sah Shaklee area Gombak , Batu Caves , kg padang Balang, Sentul serta kawasan sekitar Kuala Lumpur. untuk Pertanyaan,Tempahan dan Temujanji Call/ Whatsapp : 019 3624134 Email : kmshop143@gmail.com FB : Mai Md saupi

TIADA LAGI MASALAH HB LOW SEMASA HAMIL


Assalamualaikum.. Didoakan semua pengunjung blog ini di limpahkan rezeki dan sentiasa di dalam rahmat ALLAH.
Mai ingin berkongsi perbezaan hamil kali ke 3 ni sangar berbeza dengan kehamilan sebelum ini.Apa yang paling ketara adalah bacaan Hb sangat berbeza kalau dulu setiap kali check up risau sangat bila dapat result HB selalu merah mesti bawah dari 10 paling rendah mai pernah dapat bacaan 8.8.
Memang nurse akan bising bila dapat bacaan macam tu dan macam2 nurse cakap bahaya HB low risiko baby meninggal dalam kandungan atau nanti masa bersalin akan tumpah darah..mai tak salahkan nurse tu bising memang tugas dia dan mai ikut je apa nurse cakap nurse minta mai beli vitamin kat farmasi mai ikutkan mai makan 2 jenis vitamin untuk naikkan darah beli kat farmasi dan yang klinik bekalkan pun mai makan tapi resultnya tetap sama...sedih sangat belum lagi cerita hari2 mai masak sayur bayam...huhu


Inilah bacaan Hb hamil anak ke 2 sentiasa merah.

Tapi sejak hamil anak ke 3 mai memanh dah amalkan sebelum mengandung vitamin shaklee berbeza sangat masa buat checkup untuk buat buku merah bacaan Hb dah tak.merah ..masa tu mai fikir kandungan masih kecil nurse cakap makin besar kandungan Hb akan turun kalau tak jaga.So mai sangat jaga setiap hari tak miss ambil vitamin dan check 2 minggu lepas semasa kandungan.mai 32 week bacaan HB mai 12.4 seronok sangat kerna mai tak pernah dapat bacaan setinggi itu dan lagi tak percaya minggu ni 6 mei mai checkup dan bacaan Hb semasa kandungan dah 34 minggu adalah 14.2 ya Allah mai seakan tak percaya 2,3 kali mai tanya nurse betul ke bacaan tu?syukur sangat2 hanya Allah yang tahu.


Bacaan Hb naik walau minggu akhir hamil

Jika kawan2 nak tahu apa yang mai makan untuk naikkan Hb mai boleh baca di sini Klik Sini


Moga perkongsian Mai ini dapat membantu ibu2 hamil yang ada masalah macam mai.


Jika anda berada di sekitar gombak dan sentul anda boleh dapatkan produk ini secara COD ini kerana saya adalah Pengedar Sah Shaklee Gombak dan Sentul serta kawasan sekitar kuala Lumpur.

untuk Pertanyaan,Tempahan dan Temujanji
Call/ Whatsapp : 019 3624134 
Email : kmshop143@gmail.com
FB : Mai Md saupi

 * Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

Saturday, 9 May 2015

Collagen Powder



Shaklee Collagen Powder merupakan suplemen kolagen hebat yang mengandungi 4,000mg proprietari RSS (Red Snapper Scale) Collagen, kolagen yang berkualiti tinggi dan tulen yang diekstrak daripada sisik ikan merah. Kolagen bermolekul sangat ringan Shaklee, kira-kira 1,000 Dalton*, dapat diserap dengan mudah oleh badan dan dapat membantu kepada peningkatan sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan berkesan.
Tujuh bahan utamanya termasuk, ekstrak biji benih Camellia japonica, ekstrak Pfaffia, kolagen ikan, ekstrak kerangkerangan, Lactobacillus acidophilus, vitamin C dan vitamin B yang digabungkan untuk meningkatkan keberkesanan kolagen RSS dan menyokong kecantikan anda dari dalam ke luaran.
Shaklee Collagen Powder mudah larut dengan minuman dan makanan kegemaran anda. Setiap hidangan dipek di dalam satu uncang untuk memudahkan anda menggunakannya secara segera pada bila-bila masa dan di mana saja.

Jika anda berada di sekitar gombak dan sentul anda boleh dapatkan produk ini secara COD ini kerana saya adalah Pengedar Sah Shaklee Gombak dan Sentul serta kawasan sekitar.
untuk Pertanyaan,Tempahan dan Temujanji
Call/ Whatsapp : 019 3624134
Email : Kmshop143@gmail.com
FB : Mai Md saupi


 * Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit*

Friday, 8 May 2015

ATASI MASALAH RAMBUT GUGUR


Assalamualaikum.. Didoakan semua pengunjung blog ini di limpahkan rezeki dan sentiasa di dalam rahmat ALLAH. 
Ramai antara kita ada masalah rambut gugur oleh itu Mai ingin berkongsi cara untuk atasi masalah rambut gugur yang telah Mai sendiri alami dan berjaya atasinya.Jika sebelum ini setiap kali mandi memang sedih bilik air  penuh dengan rambut sendiri dan setiap kali menyapu memang melekat lah rambut kat penyapu.Makin lama rasa makin nipis rambut.

Banyak sebab yang menjadi punca rambut gugur antaranya ialah:
  • Hormon yang tidak stabil. Biasanya berlaku pada wanita hamil dan selepas melahirkan anak. Lelaki juga boleh mengalami masalah rambut gugur akibat perubahan hormon. Ia menyebabkan folikel rambut mengecut dan rambut tidak boleh tumbuh semula selepas gugur.
  • Penggunaan product rambut yg kerap seperti pewarna rambut, penyembur rambut dan bahan untuk menukar rambut dari kerinting kepada lurus dan sebaliknya
  • tidak menjaga rambut iaitu kurang mencuci rambut yang menyebabkab rambut berminyak
  • Kesan dari penyakit yang dihadapi seperti penyakit Lupus dan anemia.
  • Pengambilan ubat-ubatan tertentu atau kesan dari rawatan kemoterapi
  • Tekanan (stress)
  • Genetik
  • Kekurangan zat dan nutrisi seperti zink dan protein dalam pemakanan harian.


untuk mengatasi masalah rambut gugur Mai gunakan rawatan dari dalaman dan luaran untuk dalaman Mai mengambil  Zinc complek ini kerana badan kita memerlukan 25mg hingga 50mg setiap hari dan antara sebab lain zinc sangat diperlukan untuk badan kita terutamanya untuk membina sel-sel sihat,mengawal hormon dan membantu dalam penyerapan nutrien lain 
Satu hubungan penting di antara tahap zink yg rendah membolehkan DHT menjadi tinggi (dihydrotestosterone; musuh rambut anda) dalam badan. Lebih zink = DHT kurang; kurang zink = DHT lebih.

untuk rawatan luaran pula Mai menggunakan Shaklee Prosante yang mana ia merupakan rangkaian set penjagaan rambut dan kulit kepala dari Shaklee yang dilengkapi dengan vitamin dan mineral penting yang diperlukan untuk kesihatan rambut dan kulit kepala. Hasilnya rambut menawan dan kulit kepala kekal segar dan sihat sentiasa. Jadi tiada lagi masalah rambut gugur mahupun kelemumur yang mengganggu aktiviti harian kita.Produk ini juga di jamin selamat dan diperbuat dari bahan semulajadi dan tiada bahan kimia.







Video di bawah adalah perkongsian yang dikongsi oleh seorang sahabat yang mengalami masalah rambut gugur dan berjaya atasi dengan set penjagaan rambut di atas.



ini pula antara testimoni yang berjaya atasi masalah rambut gugur mereka.






Jika anda berada di sekitar gombak dan sentul anda boleh dapatkan produk ini secara COD ini kerana saya adalah Pengedar Sah Shaklee Gombak dan Sentul serta kawasan sekitar.
untuk Pertanyaan,Tempahan dan Temujanji
Call/ Whatsapp : 019 3624134
Email : Kmshop143@gmail.com
FB : Mai Md saupi


 * Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit*


Thursday, 7 May 2015

ATASI MASALAH KOLESTROL TINGGI


Assalamualaikum.. Didoakan semua pengunjung blog ini di limpahkan rezeki dan sentiasa di dalam rahmat ALLAH. 
Ramai antara kita mengalami masalah kolestrol tinggi, Mai nak share pengalaman sendiri, pada bulan ogos 2013 yang lepas Mai ada buat medical check up dapat result Kolestrol tinggi, mana tak risau nak kata tua muda lagi tapi dah tinggi kolestrol,so Mai study apa vitamin yang sesuai untuk mengatasi masalah kolestrol tinggi ini dan Mai telah memilih dan mencuba  2 vitamin iaitu Omega Guard dan Garlic secara konsisten.
Alhamdulillah pada bulan November 2013 Mai buat check up susukan dan hasilnya doktor cakap bacaan kolestrol Mai dah normal, syukur sangat lepas makan Omega dan Garlic secara konsisten akhirnya bacaan Kolestrol dah turun dan kembali normal.APa yang lagi bersyukur Mai tak perlu makan ubat kolestrol ini kerana doktor dan bagitahu jikalau check up kali ke 2 tetap tinggi mai mesti ambil ubat untuk kawal kolestrol.
Ini lah Omega Guard dan Garlic yang mai ambl untuk turunkan bacaan kolestrol Mai.
Image1597683
OMEGA GUARD
1012334_10200654433941907_237616823_n
kebaikkan Omega Guard
Image21620830
GARLIC
info garlic
INFO GARLIC
 Dapatkan Omega Guard dan Garlic sekarang  dengan klik ikon di bawah

Jika anda berada di sekitar gombak dan sentul anda boleh dapatkan produk ini secara COD ini kerana saya adalah Pengedar Sah Shaklee Gombak dan Sentul serta kawasan sekitar.
untuk Pertanyaan,Tempahan dan Temujanji
Call/ Whatsapp : 019 3624134
Email : Kmshop143@gmail.com
FB : Mai Md saupi



 * Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit*

Wednesday, 6 May 2015

MULTIVITAMIN PERTAMA DI DUNIA - VITALEA


Assalamualaikum.. Didoakan semua pengunjung blog ini di limpahkan rezeki dan sentiasa di dalam rahmat ALLAH. 


Untuk pengetahuan anda Vitalea shaklee adalah multivitamin dan mineral yang pertama dicipta di dunia pada tahun 1915 yang mana nama asalnya adalah “Vitalize – Mineral ” dan disingkatkan sebutan menjadi “Vita-min” ini bermakna perkataan vitamin yang disebut sehingga kini berasalah dari Shaklee.Tahun Ini Vitalea ini akan menyambut ulangtahun ke 100 tahun.

1655901_615261355190338_1376607766_n
Pada mulanya Vitalea ini berbentuk cecair tetapi selepas berlakunya peningkatan teknologi Vitalea ini diubah bentuk kepada tablet yang lebih senang  untuk di makan. Setiap tablet mengandungi formula lengkap iaitu 28 vitamin dan mineral. Ia diformulasikan secara komprehensif dan sangat seimbang.
Tablet Vitalea ini disaluti dengan serbuk Nutrisi – spirulina dan dihasilkan dengan kaedah yang terkini dan teknologi eksposif yang komples, disebut sebagai “explo-tab”.Vitalea ini merupakan tablet multivitamin yang paling pantas di dunia terlarut dalam air dan juga tubuh manusia. Mineral yang terkandung di dalamnya mudah berintegrasi dengan protin untuk penyerapan yang pantas oleh usu kecil.
Vitalea ini telah menjalani lebih 340 ujian kualiti untuk memastikan ketulenan dan potensi produk dan ujian klinikal telah membuktikan dengan pengambilan Vitalea Shaklee ini selama setahun boleh mengurangkan risiko jatuh sakit sebanyak 65%.Vitalea telah dipilih oleh Center for Science di Amerika Syarikat sebagai THE BEST MULTIVITAMIN di dalam Public Interest pada tahun 2000.
7754_787681747927323_1701760765_n
Jika anda ingin mendapatkan Vitalea sekarang anda boleh buat belian terus dengan klik ikon di bawah



Jika anda berada di sekitar gombak dan sentul anda boleh dapatkan produk ini secara COD ini kerana saya adalah Pengedar Sah Shaklee Gombak dan Sentul serta kawasan sekitar. u

untuk Pertanyaan,Tempahan dan Temujanji 
Call/ Whatsapp : 019 3624134 
Email : Kmshop143@gmail.com 
FB : Mai Md saupi 


 * Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit*

Tuesday, 5 May 2015

ESP - Soy Protein Isolate Powder


 Protein Bukan-GMO yang Lengkap dengan semua Asid Amino Perlu.

Serbuk ESP Shaklee merupakan sumber protein soya terbaik. ESP menyediakan 14 gram protein soya bukan-GMO berkualiti tinggi dengan semua asid amino yang tubuh anda perlukan bagi proses sintesis protein termasuk sembilan asid amino penting. Berbanding protein daripada sumber daging, telur dan tenusu, ESP adalah rendah lemak dan bebas laktosa dan kolesterol.

Shaklee ESP:
• Menyediakan tenaga berkekalan dan membantu menahan
rasa lapar kerana bekalan sumber tenaga yang konsisten.
• Protein soya membantu mengurangkan kolesterol.
• Mengandungi lima vitamin B penting, separuh daripada
keperluan kalsium harian, dan soya isoflavones. Kajian
menunjukkan yang soya membantu dalam mengawal
kestabilan hormon semasa tempoh putus haid.*
• Protein soya bukan-GMO ini dihasilkan di bawah satu
Program yang digelar Identity Preservation Program (IPP),
di mana kacang soya dipantau dan dijaga dengan teliti dari
proses menanam hinggalah saat pemprosesannya.


Jika anda berada di sekitar gombak dan sentul anda boleh dapatkan produk ini secara COD ini kerana saya adalah Pengedar Sah Shaklee Gombak dan Sentul serta kawasan sekitar.
untuk Pertanyaan,Tempahan dan Temujanji
Call/ Whatsapp : 019 3624134
Email : Kmshop143@gmail.com
FB : Mai Md saupi


 * Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit*

Chewable Vita-C Plus™ 100 mg


Vitamin C memainkan peranan penting dalam memelihara kandungan antioksidan semulajadi tubuh dan juga penting untuk tulang, gigi dan gusi yang sihat serta keseluruhan kesihatan yang baik. Vitamin C tambahan diperlukan bagi ibu-ibu mengandung dan yang sedang menyusukan bayi di mana diet harian sahaja tidak mampu memberikan vitamin C yang mencukupi. Chewable Vita-C dengan rasa limau dapat menyediakan vitamin C setara 1½ buah oren. Ia ideal juga untuk kanak-kanak atau sesiapa sahaja yang sukar untuk menelan pil.

Tiada perasa tiruan, pemanis, pewarna atau bahan pengawet tambahan.

Jika anda berada di sekitar gombak dan sentul anda boleh dapatkan produk ini secara COD ini kerana saya adalah Pengedar Sah Shaklee Gombak dan Sentul serta kawasan sekitar.
untuk Pertanyaan,Tempahan dan Temujanji
Call/ Whatsapp : 019 3624134
Email : Kmshop143@gmail.com
FB : Mai Md saupi


 * Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit*