Wednesday, 21 September 2016

VITAMIN B BANTU IBU HAMIL,BERPANTANG DAN MENYUSU ATASI STRESS DAN ELAK MEROYAN


Kakma nak kongsikan kenapa B complek penting..lagi-lagi bagi ibu hamil, berpantang dan menyusu.Vitamin B complek ni sangat popular sebagai vitamin anti stress..dan sebagai ibu kita mmg senang stress sebenarnya..lagi2 kalau ibu yang sedang berpantang mmg kena jaga kalau tak boleh jadi meroyan..ibu menyusu pun sama kalau kita stress susu ibu pun drop tau.Kakma pernah baca ada kes bayi dalam kandungan meninggal di sebabkan ibunya sentiasa stress..kesian baby kan.Jadi vitamin B ni sangat2 penting bagi mengawal ibu2 daripada stress dan berfungsi sebagai ubat penenang yang semulajadi dan selamat.


Anda perlu tahu vitamin B tidak boleb dihasilkan sendiri oleh badan kita, jadi kita perlu dptkan vitamin B dari makanan seharian atau melalui supplement..
Dan kakma sendiri ambil b complek shaklee kerana kakma pun tak jamin apa yg kakma makan cukup utk bekalkan vitamin B utk keperluan badan..

Istimewanya vitamin b complek shaklee ni kerana di lengkapkan demgan folic asid dan biotin..Folic asid sangat penting untuk ibu hamil.

Kakma nak share jgk sebelum kenal shaklee kakma mmg dah kenal vitamin ..doktor yang bagi kat kakma katanya vita B sangat bagus utk masalah saraf..yer sebelum ni kakma ada masalah saraf..Tapi kakma cuba bandingkan vitamin B yg doc bg ngan vitamin B complek shaklee...b complek lagi lengkap vitamin b nya semua ada dan plg best ada b complek sekali..

Sejak kakma amalkan vitamin B complek shaklee alhamdulillah sakit saraf kakma makin sihat sampai skang...lagi2 kakma jgk ambil vivix..
Kalau boleh kakma nk elak dari ambil vitamin sintetik coz kakma tahu kesan jangka masa panjang sebab tu kakma pilih shaklee yang di jamin SEMULAJADI, SELAMAT dan BERKESAN.

Jika anda sedang hamil , berpantang atau menyusu kakma memang syorkan sangat vitamin b complek ni..lagi2 jika anda cepat stress jangan di biarkan nanti anda boleh dapar migrain dan lagi teruk kesan lain yang buruk.
Vitamin B complek juga bagus untuk perkembangan otak dan sensor bayi..membantu proses penyembuhan bagi ibu lepas bersalin dan mengurangkan kemurungan.


Kalau anda berasa sekitar kampung padang balang sentul atau gombak anda boleh dapatkan vitamin B complek ni secara COD dan kakma akan konsult anda secara direct.

Kakma adalah pengedar shaklee kawasan sentul dan gombak manakala bagi yang jauh kakma boleh pos..kakma menggunakan perkhidmatan poslaju selalu pos pagi ni esok dah sampai.

untuk Pertanyaan,Tempahan dan Temujanji
Call/ Whatsapp : 019 3624134
Email : Kmshop143@gmail.com
FB : Mai Md saupi

 * Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit*