Thursday, 1 September 2016

GASTRIK YANG DIDERITAI SELAMA 10 TAHUN SEMBUH


Gastrik yang di deritai selama 10 tahun sembuh.Sape pernah kena gastrik mesti tahu kan macam mana rasa...kakma sendiri memang bekas pesakit gastrik hampir 16 tahun kakma sakit gastrik lama kakma bergantung pada ubat gastrik paling tak tahan ubat minum warna putih tu..
Penawar gastrik

Kakma faham sangat bila baca testimoni di atas ni...kakma kalau kena gastrik kakma akan tidir merengkok lipatkan perut selimut tutup semua kipas coz kalau kena angin lg teruk sakit dan kakma sanggup lapar..kalau kakma makan lagi teruk sakit myb utk cerna makan tu asid gastrik lagi banyak keluar kot..selalu kalau nak legakan sikit kakma akan jolok agar muntah baru lega sikit.

Kalau tak tahan sangat kakma sangat pergi klinik cucuk tapi tkde lah hilang terus selalu abik masa 4,5 jam jgk baru hilang betul..tapi kalau tak cucu selalu lepas mkn ubat 24 jam baru kakma lega tu pun kalau jaga makan betul2..kalau tak mmg berhari baru betul2 sembuh..

Kakma dah serik sakit gastrik..syukur sangat kakma dah bebas gastrik..lepas kakma amalkan set menyusu yang mana dlm set tu ada set gastrik juga iaitu ESP, b complek dan ostematrik, sekarang ni bila perut rasa sebu dan berangin je kakma terus telan peppermint gingger...mmg tak melarat lepas telan tu mmg angin kus kus keluar je...hehe.

Set menyusu yang kakma ambil

Jika anda ada sakit gastrik mcm kakma jgn dibiarkan takut nanti penyakit kronik lain yang datang..cuba lah set gastrik seperti yang kakma makan ni...kakma berani jamin coz kakma sendiri dah bebas dari gastrik..anda tak akan menyesal beli set gatsrik ni dari kakma.

anda boleh dapatkan Set Gastrik di atas dengan buat belian terus dengan klik ikon di bawah


Kalau anda berasa sekitar kampung padang balang sentul atau gombak anda boleh dapatkan vitamin ni secara COD dan kakma akan konsult anda secara direct.

Kakma adalah pengedar shaklee kawasan kampung padang balang sentul dan bagi yang jauh kakma boleh pos..kakma menggunakan perkhidmatan poslaju selalu pos pagi ni esom dah sampai.

untuk Pertanyaan,Tempahan dan Temujanji
Call/ Whatsapp : 019 3624134
Email : Kmshop143@gmail.com
FB : Mai Md saupi

 * Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit*