Sunday, 4 September 2016

VIRUS ZIKA, SAMA2 KITA AMALKAN DOA INI AGAR TERHINDAR DARI PENYAKIT MENULAR INI


Takut sungguh kan bila dengar Virus.Zika dah masuk negara kita..Kes denggi pun mmg tk pernah habis..
Lagi sedih setakat ini tiada lagi ubat dan vaksin untuk merawat penyakit ni .Tapi kes zika ni lagi bahaya lagi2 kepada ibu hamil kerana kesan nya pada baby.. ini kerana virus ini akan memberi kesan seumur hidup kerencatan otak dan saraf kepada baby yang di kandung..
NAUZUBILLAH..
Sama2 kita amalkan doa ini agar kita semua terhidar dari penyakit yang menular ini.


Apa yang kita boleh buat adalah berusaha mencegah dengan : 

Jaga kebersihan rumah kita jangan biarkan nyamuk aedes membiak

Selalu pakai baju dan seluar panjang elak dari terdedah nanti nyamuk senang gigit

Pasang kelambu atau ubat nyamuk

Pakai krim untuk elak nyamuk gigit dan kakma pilih krim semulajadi ini..Dalam krim ni ada Lemon Balm yang mana berfungsi untuk halau nyamuk dengan kata lain nyamuk takkan datang dekat.
Kakma memang lumur je kat anak2..kakma sendiri pun lumur kat diri sendiri...Alhamdulillah mmg nyamuk tk dtg dekat..dan paling penting krim ni semulajadi dan tiada paraben sangat selamat untuk baby.


Baca kisah kakma sapukan krim semulajadi ini kat baby kakma yang kena ruam lampin dan ruam susu Di sini


Anda nak krim ni??murah sangat hanya rm27.50.. sangat berbaloi coz selalu kakma guna sikit2 je tkde lah lumur banyak2 kan..

Jika anda berada di sekitar sentul dan gombak anda boleh dapatkan produk ini secara COD ini kerana Kakma adalah Pengedar Sah Shaklee Sentul, Gombak , Batu Caves ,kg padang Balang serta kawasan sekitar Kuala Lumpur.
Kalau anda berada jauh kakma boleh poskan, jangan risau kakma gunakan perkhidmatan poslaju yang di jamin selamat dan selalunya pos hari ini esok dah sampai.

 untuk Pertanyaan,Tempahan dan Temujanji
 Call/ Whatsapp : 019 3624134
 Email : kmshop143@gmail.com
 FB : Mai Md saupi