Monday, 5 September 2016

VIRUS ZIKA TIADA UBAT, KESAN SEUMUR HIDUP KERENCATAN OTAK DAN SARAF KEPADA BAYI


Negara kita dikejutkan tentang Virus Zika yang mana sudah ada 2 kes yang telah di laporkan di negara kita.Setakat ini Virus Zika tiada Ubat jadi kita perlu melakukan pencegahan seboleh mungkin agar kita tidak di jangkiti.Paling menakutkan jika Virus Zika ini menyerang Ibu hamil, ini kerana Virus ini memberi kesan seumur hidup kerencatan otak dan saraf kepada bayi yang dikandung.



 Apa yang lebih menakutkan, jangkitan Zika itu berlaku melalui gigitan nyamuk aedes sebagaimana jangkitan denggi diperolehi. Kita semua tahu betapa mudah dan seriusnya serangan aedes di Malaysia yang membawa kepada demam denggi. Sekarang ini Zika pula.

Pesanan daripada Kementerian Kesihatan mengenai Virus Zika



Setakat ini memang tiada ubat dan vaksin bagi merawat Virus Zika Ini
Apa yang boleh kita lakukan adalah mencegah dari terkena jangkitan virus Zika ini.Selain menjaga kebersihan rumah dan menghalang pembiakan nyamuk aedes kita juga perlu meningkatkan sistem imun badan kita agar dapat melawan Virus Zika.

Kakma kongsikan tips dari seorang Doktor yang di tulis di Wall FB beliau.

Dr. Fyda Noh

Sekarang banyak orang panik sebab virus Zika & sekarang ni dah ada kes kat Malaysia & katanya virus tempatan sebab orang tu tak pernah keluar negara pun.

Zika ni sama la macam denggi, tak ada ubat atau vaksin, jadi bergantung pada sistem imun kita untuk lawan jika dijangkiti.

Nutriferon tak adalah kajian mengatakan dia boleh melindungi daripada virus denggi atau zika, tapi ada 6 sebab kenapa mesti pilih Nutriferon untuk perisai tubuh:

1. Terbukti daripada kajian ke atas manusia - campuran fitonutrien yang berkesan & selamat memberi sokongan imun yang tepat pada peringkat sel. 

2. Meningkatkan paras interferon secara semulajadi. Interferon adalah kumpulan protein yang sangat penting dalam sistem imun tubuh & paling mahal.

Interferon dihasilkan secara semulajadi dalam badan. Sekarang ada ubat interferon digunakan untuk merawat Hepatis B, AIDS dan kanser.

3. Dicipta oleh penemu interferon - Dr Yasuhiko Kojima yang menemui interferon pada tahun 1954. 

4. Rumusan berpaten yang ekslusif. Sebelum dipasarkan Nutriferon telah melalui set2 ujian yang ketat dari segi keselamatan, ketulenan, keberkesanan & prestasi.

5. Dikaji selama 40 tahun. Menggunakan berjuta2 sebatian sebelum Dr Kojima menemui ekstrak 4 tumbuhan yang boleh meningkatkan interferon secara semulajadi.

6. Sejak Nutriferon dibangunkan, beberapa kajian klinikal ke atas manusia telah mendokumenkan keberkesanan suplemen ini. Dimuatkan dalam jurnal perubatan, seperti Journal Gastroenterology, Clinical Pharmacology and Complementary Medicine - mengetengahkan pelbagai faedah Nutriferon.


Mengikut tulisan Dr Fyda Noh kita di nasihatkan ambil supplement yang boleh upkan sistem imun badan kita..jadi kakma sangat2 syorkan Nutriferon shaklee ini.Kakma ada byk testimoni dari mereka yang kena demam denggi ambil Nutriferon ini.Memang belum ada testimoni untuk kes zika dan kalau boleh kita mmg minta sangat tak ada lah kes Zika lagi kat negara kita ni.

Dapatkan maklumat tentang Krim halau nyamuk di sini .






Nak dapatkan Nutriferon shaklee yang terbaik ini sekarang whatsapp kakma segera 0193624134. Kakma sedia membantu anda.


JIka anda berada di sekitar sentul, kampung padang balang dan gombak anda boleh dapatkan produk ini secara COD ini kerana Kakma adalah Pengedar Sah Shaklee area sentul, Gombak , Batu Caves , kampung padang Balang, Sentul serta kawasan sekitar Kuala Lumpur. 
untuk Pertanyaan,Tempahan dan Temujanji  
Call/ Whatsapp :0193624134 
 Email : kmshop143@gmail.com 
 FB : Mai Md saupi 

 * Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit*