Sunday 4 September 2016

PENGEDAR SHAKLEE AKTIF DI LEKIR PERAK


Assalamualaikum.Korang, saja nak share ni kalau korang berada di area Lekir tapi taktau kat mana nak dapatkan vitamin Shaklee meh roger Saya meh. Saya Pengedar Shaklee Lekir tau.

Saya bermula dengan makan sendiri jer, masa tu beli Ostematrix Shaklee sebab tapak kaki sakit lepas bersalin. Alhamdulillah bola konsistrn amalkan vitamin Ostematrix, sakit tapak kaki tu hilang tau. 

So pada yang mencari vitamin untuk sakit sendi ke boleh je cari Saya tau. Sebab tu antara killer produk Saya selain daripada Set Kurus dan Set Kolestrol.

Last call nak bagitau lagi ni Saya Pengedar Shaklee Kawasan Lekir, Sitiawan dan Manjung tau. Anything nak tahu berkaitan vitamin, nak order ke atau nak Saya consultkan masalah korang, just roger Saya seperti details dibawah ni okey 😉

FB: Wana Mohd Tahir 

PAGE: Khyranaeems Vitastore 

IG: wana_jual_shaklee 

✏EMAIL: cikwana@gmail.com 

📱Call/SMS/Whatsapp: 010-2114231 

🚗COD:Lekir/Sitiawan/Manjung  

✉POSTAGE: Seluruh Malaysia

No comments:

Post a Comment