Tuesday, 20 September 2016

TAHU TAK APA ITU DETOX?PERNAH TAK KITA BUAT DETOX?


Kita ni dari kecik sampai besar ni umur dah 30 an ni..mcm2 kita dah makan..tahu kan byk penyakit sekarang berpunca dari apa yang kita makan.Memang kita ni hidup kat malaysia mewah makanan..Pernah tak kita buat detox?Tahu tak apa itu detox?Detox ni proses penyingkiran atau pengeluaran racun atau zat-zat yang bersifat racun dari tubuh kita.Tahu tak badan kita ni mmg ada racun, tahu tak dari mana datang racun2 tu?


Cuba kita lihat apa yang kita makan seharian..makanan yg kita mkn ni memang terdedah dgn racun contohnya buah buahan..kita ambil contoh buat epal, untuk pastikan buah epal yang dijual tu dlm keadaam elok susah tentu ia diletakkan sesuatu kalau tak masakan boleh tahan lama..yer lah proses import pun bukan ambil masa sehari dua kan..untuk pastikan tak rosak semasa belum dipetik pun sudah diletakkan racun serangga agar epal tidak di makan oleh serangga..so nampak kan mcm mana badan kita boleh ada racun..belum lagi kita fikir bab sayur yg memang wajib lah disembur dengan racun serangga.

Pernah tak kita fikir kita ni kena buat detox...lagi2 detox usus kita tu...kalau lah kita blh tengok usus kita ni rasanya pengsan kot...bayangkan kerak2 n sisa2 makanan yg kita makan melekat kat usus..kesian usus kita..sebab tu kadang kita mkn vitamin tak berkesan coz usus kita tk bersih n vitamin tak boleh menyerap semaksimun mungkin.

Lepas tu sel2 or darah2 kita ni ada tempoh hidup dia...sampai masa dia akan mati ...so kita mmg perlu jgk buat detox darah dan detox sel..
Mcm sel2 yang mati ni kalau kita tak detox mmg boleh jd punca penyakit2 kronik iaitu kanser...
Sebab tu sekarang ni mcm2 jenis penyakit pelik2 kita dengar.. 

Hati kita pun perlu detox ..tahu tak hati kita bekerja kuat utk pastikan badan kita sihat
Hati tapis apa2 yg tak perlu agar badan kita tak menerima apa2 yg tak patut

Satu lg yang perlu kita buat ada detox parasit...tahu tak badan kita ni mmg ada parasit..lg2 cacing..jgn fikir budak2 je ada cacing...cacing2 jahat ni mmg blh bawa penyakit kat kita kalau tak jaga...parasit ni akan rancak membiak bila fullmoon iaitu 14 15 n 16 haribulan dlm bulan islam..sebab tu lah kita di galakkan puasa sunat pada pertengahan bulan islam ni...parasit suka sgt gula...mmg gula tepung tu makanan dia..try perhati kalau tengah2 bulan mesti kita teringin sgt nk mkn benda2 manis kan..haa...tu tanda parasit minta makan maklun lah nk membiak perlu tenaga yg banyak...

Kalau kita nk bunuh parasit a.k.a cacing ni makan lah ubat cacing..jgn fikir budak2 je perlu makan ubat cacing..tp.selalu ubat cacing bunuh cacing je..tp telur2nya tak mati...kalau kita buat detox n jaga makan in sya Allah telur2 pun akan mati..

Kakma pilih produk yg semulajadi utk buat detok..

Untuk usus kakma pilih herblax...herblax akan detox usus kita secara lembut dan sgt2 berkesan.

Untuk detox darah kakma amalkan Alfalfa..mmg best sgt alfalfa ni..kalau kita ada alergik ke mmg bgs sgt abik alfalfa coz kadang2 darah kita yg kotor..

Plg best detox Sel..kakma sgt yakin dgn vivix...vivix mmg bertindak hingga peringkat sel yg mana vivix akan baiki sel2 yg rosak dan detox sel3 yg dah mati...

Detox hati shaklee mmg ada produk khas utk detox hati iaitu DTX complek..yang mana DTx ini berfungsi sebagai antioksida bagi merangsang pembaikan dan reganasi sel hati.DTX jgk membantu hempedu bekerja dgn baik iaitu mengeluarkan toksin dari badan.

Utk detox parasit kakma pilih
Garlic...parasit mmg tk suka garlic
Nutriferon ada biji labu yang sgt bgs utk bunuh parasit
Peppermint ginger halia sgt 

Buatlah detox sekarang jgn tunggu badan kita sakit..coz bila sakit kos utk merawat lagi mahal..dan masa tu kita tahu lah betapa nikmatnya sebuah kesihatan..

Hubungi kakma... 0193624134
Kakma akan bantu anda mengikut masalah anda dan kakma akan pastikan program detox anda berjaya.
Paling best ramai yang amalkan detox ni bukan saja badan jadi sihat tapi dapat kesan badan jadi kurus dan kulit jadi cantik.

Tengoklah testimoni dari mereka ni..
 






Seronokkan tengok hasilnya kan..so anda bila lagi? Jom dapatkan vitamin detox ni dari kakma.

Kalau anda berasa sekitar kampung padang balang sentul atau gombak anda boleh dapatkan set detox ni secara COD dan kakma akan konsult anda secara direct.

Kakma adalah pengedar shaklee kawasan kampung padang balang sentul dan bagi yang jauh kakma boleh pos..kakma menggunakan perkhidmatan poslaju selalu pos pagi ni esok dah sampai.

untuk Pertanyaan,Tempahan dan Temujanji
Call/ Whatsapp : 019 3624134
Email : Kmshop143@gmail.com
FB : Mai Md saupi


 * Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit*