Friday 10 October 2014

TESTIMONI SET BERPANTANG SHAKLEE


Assalamualaikum.. Didoakan semua pengunjung blog ini di limpahkan rezeki dan sentiasa di dalam rahmat ALLAH. 
Jika anda sedang hamil dan masih mecari-cari set berpantang, saya sangat syorkan set berpantang shaklee ini.Ramai kawan-kawan saya yang sudah mencubanya dan sangat berpuas hati. Saya ingin kongsikan kenapa set berpantang shaklee ini menjadi pilihan ramai ibu-ibu moden sekarang.

Ini lah set berpantang yang Asas. Harganya yang sangat berpatutan dan tahan sehingga 4-6 bulan dan yang bestnya ia bagus untuk ibu-ibu yang menyusu.

B COMPLEK RM53 untuk 120bj tahan sehingga 4 bulan
VITAMIN C RM92.50 untuk 180bj tahan sehingga 6 bulan
VITALEA RM88 untuk 120bj tahan sehingga 4 bulan
ZINC RM33 untuk 120bj tahan sehingga 4 bulan



SET BERPANTANG SHAKLEE
SET BERPANTANG SHAKLEE


Antara 8 Kelebihan Set Berpantang Shaklee

✔Pemulihan Cepat Selepas Bersalin
✔Pengeluaran Susu Ibu Meriah
✔Mengurangkan Penyakit Kepada Bayi (Demam Kuning)
✔Meningkatkan Keadaan Kesihatan Ibu
✔Luka Bersalin Cepat Sembuh
✔Badan Bertenaga
✔Lenguh2 badan Tiada
✔Tiada Masalah Sembelit


nak tahu info lanjut mengenai set berpantang shaklee boleh baca Di sini

Saya kongsikan juga antara testimoni dari kawan-kawan saya yang telah mengamalkan set berpantang shaklee ini.






TESTIMONI SET BERPANTANG SHAKLEE
TESTIMONI 
TESTIMONI SET BERPANTANG SHAKLEE
TESTIMONI


TESTIMONI SET BERPANTANG SHAKLEE
TESTIMONI 


TESTIMONI SET BERPANTANG SHAKLEE
TESTIMONI
Seronok sangat bila ramai yang berpuas hati.Saya yakin jika anda memilih set berpantang shaklee anda tidak akan menyesal.

Jika anda berada di sekitar gombak dan sentul anda boleh dapatkan produk ini secara COD ini kerana saya adalah Pengedar Sah Shaklee Gombak dan Sentul serta kawasan sekitar. untuk Pertanyaan,

Tempahan dan Temujanji
 Call/ Whatsapp : 019 3624134 
 Email : Kmshop143@gmail.com 
 FB : Mai Md saupi

No comments:

Post a Comment