Monday 27 October 2014

CEPAT SEMBUHKAN LUKA SECARA SEMULAJADI


Assalamualaikum.. Didoakan semua pengunjung blog ini di limpahkan rezeki dan sentiasa di dalam rahmat ALLAH. 
Hari ni Saya nak share tips cepat sembuhkan luka,Dulu masa kat kampung saya selalu tertanya-tanya kenapa kalau lepas bersalin, operation, kemalangan atau berkhatan, nenek saya selalu suruh makan ikan haruan kata nenek supaya luka cepat sembuh, sekarang baru saya tahu kenapa makan ikan haruan boleh cepat sembuhkan luka..ini kerana kandungan zinc dalam ikan haruan sangat tinggi dan zinc ini yang membantu cepat sembuhkan luka.
Bagi kita yang tinggal di bandar tentu agak sukar untuk dapatkan ikan haruan jadi jai kita perlu ambil alternatif lain dan saya sangat syorkan pengambilan Zinc Shaklee bagi membantu sembuhkan luka dengan cepat.Saya juga sangat syorkan kepada ibu-ibu lepas bersalin terutamnya yangg bersalin secara pembedahan tetapi ibu-ibu yang bersalin secara normal juga ada berlaku luka jadi pengambilan zinc sangat membantu sembuhkan luka dengan cepat.Zinc shaklee selamat dimakan sebaik selepas operation dan bersalin.
zincSaya ada testimoni dari kawan saya sendiri selepas bersalin anak ke 2 dia mengambil set berpantang shaklee yang mana salah satu dari set tersebut adalah Zinc…beliau bersalin secara pembedahan sejak anak pertama lagi…katanya berpantang kali kedua sangat berbeza  bekas operation cepat sembuh dan sangat cantik sakit-sakit bekas operation tidak terasa sepeti bersalin anak pertama…untuk maklumat lanjut tentang set bersalin boleh lihat di sini

 Jika anda berada di sekitar gombak dan sentul anda boleh dapatkan produk ini secara COD ini kerana saya adalah Pengedar Sah Shaklee Gombak dan Sentul serta kawasan sekitar.

untuk Pertanyaan,Tempahan dan Temujanji 
 Call/ Whatsapp : 019 3624134 
 Email : Kmshop143@gmail.com
 FB : Mai Md saupi

 * Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

No comments:

Post a Comment