Saturday, 8 October 2016

TIPS RAWAT KULIT MASALAH


Apa yang best bila kita pilih vitamin yg betul dan terbaik ialah kesan lain yang kita dapat..contohnya bila seseorang ambil set utk kulit cantik dan rawat masalah kulit muka contohnya jerawat or jeragat kadang setengah orang ambil masa utk nmpk kesan..kadang2 setengah org seminggu dah nmpk kesan..


Kenapa ini terjadi???

Mcm vitamin C ni bukan khas utk kulit je walau ia menghasilkan  colagen.. ramai hanya tahu colagen utk kulit je..kita tak tahu yang sendi2 kita pun perlukan colagen..myb selama ni colagen yg di hasilkan oleh vitamin c dah pergi rawat tempat lain yg lagi perlukan colagen dari kulit kita yg keadaan lebih kritikal yg kita tak tahu..
Mcm jgk kl ada luka2 kat dalam vitamin C pi rawat dulu dan vitamin C jgk bantu upkan imun badan kita sebab tu kadang2 tk cukup sebiji vitamin c yg kita makan tu...
Dan bila dalaman sihat baru ia akan terpancar kat kulit kita..

Mcm juga kalau makan ESP ni...kita tahu ESP shaklee ni sumber protein terbaik lengkap ngan 9 asid Amino yg sgt2 diperlukan badan yg badan tk leh hasilkan sendiri.tahu tak sel2 dlm badan kita yg berjuta2 ni perlukan protien..yg mana protien adalah makanan sel..sel2 nk sihat perlukan protein ada sel2 yg rosak maklum lah kita terdedah dgb radikalbebas so kat sini lah protein ni bertindak..rawat n baiki sel2 badan kita yg rosak...bila dah sihat sel baru lah sel2 kat kulit kita lagi2 kat muka kita sihat...
Baru lah betul org ckp kecantikan bermula dari dalam..

Kakma sebenarnya risau dan takut bila sesuatu produk bg jaminan cantik dalam masa 2,3 hari bila mkn muka putih terus...jadi mari termikir apa lah bahan yg dimasukkan sampai blh buat jd putih secepat tu...

Nasihat kakma lagi2 adik2 yg baru nk up ni jgn lah merisikokan diri adik2 dgn produk yg bukan2...
Sebelum beli apa2 ambil tahu kandungan produk tu coz yg akan tanggung kesannya kita bukan org lain.. tanya no KKM dan kl.ada try adik2 check dulu betul ke no tu.
Pilik produk Semulajadi #selamat dan berkesan dan lagi bagus ada landmarkstudy.

Vitamin terbaik untuk set kulit cantik


Kalau anda berasa sekitar kampung padang balang sentul atau gombak anda boleh dapatkan set kulit cantik ni secara COD dan kakma akan konsult anda secara direct.

Kakma adalah pengedar shaklee kawasan kampung padang balang sentul dan bagi yang jauh kakma boleh pos..kakma menggunakan perkhidmatan poslaju selalu pos pagi ni esom dah sampai.

untuk Pertanyaan,Tempahan dan Temujanji
Call/ Whatsapp : 019 3624134
Email : Kmshop143@gmail.com
FB : Mai Md saupi


 * Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit*