Tuesday, 17 January 2017

TERPEDAYA DENGAN IKLAN PRODUK KECANTIKKAN, APA YANG DAPAT MUKA BERJERAWAT TERUK DAN ROSAK


Sejak beberapa tahun ni kakma baru ada kesedaran dalam pilih produk kecantikan dan penjagaan muka.Ini kerana kakma sendiri telah terjebak dengan bermacam produk kecantikan yang berlambak di pasaran yang menjanjikan kulit akan cantik tapi apa yang kakma dapat sebaliknya.

Macam ni lah jerawat kakma dahulu (gambar sumber google)
Kakma tak ada gambar masa dulu.

Kalau ingat zaman2 dulu menyesal sangat...kakma mula naik jerawat masa form 4..masa tu kakma gatal cuba satu produk ni masa tu lepas perkhemahan muka sunburn konon guna lah produk ni nk boleh cerahkan balik muka...hasilnya kakma naik jerawat teruk, masa tu sangat,sebelum tak ada pun jerawat...

Lepas pada tu kakma ikut je apa org ckp suruh try semua kakma cuba sebab kakma sedih tengok muka sendiri memang naik jerawat teruk.. Kalau ingat balik takut fikirkan produk2 yg kakma dah cuba..nak cerita pun takut..bertahun muka kakma ni terdedah ngan mcm2 chimical kot...rasa bersalah sangat dengan diri sendiri dan berdosa rasa tk jaga amanah yg Allah berikan..

Tapi skang sejak ada ilmu kakma mmg kebal keluarlah iklan apa pun..putih dlm 3 hari? Sapu2 putih?? Lg lah kakma takut..lg cepat kesan lg kakma takut...kl fikir mcm mn lah blh putih dlm masa sekejap tu..apa lah bahan yg diaorg letak..

Sejak 2015 kakma setia dengan produk nutriwhite ni...tp pada permulaan kakma rawat n detox dulu muka dgn enfulselle. Sekarang konsisten pakai nutriwhite.
Alhamdulillah lepas 2 thn baru nmpk kesan..tkpe lah biar lambat asal selamat...
Mmg ada je yg tegur kakma..."mai tu pakai ke shaklee apasal muka tak ok2" walau org2 tu ckp belakang..kakma tak kisah..yg penting kakma tahu apa kakma buat...
Kakma nk rawat dari dalam n luaran...dan apa kakma fikir biar lambat asal selamat.


Boleh baca Di sini kandungan bahan2 yang ada dalam produk nutriwhite

Kakma jamin produk nutriwhite ni coz mmg semulajadi kakma tgk kandungan semua dari tumbuhan..lgpun kakma yakin dgn shaklee coz motto shaklee SEMULAJADI, SELAMAT,BERKESAN.
Dalam masa sama kakma juga makan vitamin shaklee seperti Vitamin C, carotomax dan Vivix.

Alhamdulillah sekarang muka kakma dah banyak perubahan jerawat2 yang bernanh dah tak ada..kalau ada pun time nak datang bulan dan sekejap je..sekarang hanya tinggal parut..(kakma ni mmg tangan tak suka duduk diam suka sangat picit tu tinggal parut)

Pengedar shaklee sentul

Pengedar shaklee sentul


Buat kawan2 kakma n adik2 yg baru nk Up ni berhati2 lah pilih produk, jangan mudah terpengaruh sebab kesannya kita yg tanggung bukan orang lain.

Nak dapatkan produk kecantikkan nutriwhite ni? Jom hubungi kakma
0193624134

Jika anda berada di sekitar gombak dan sentul anda boleh dapatkan produk ini secara COD ini kerana Kakma adalah Pengedar Sah Shaklee area Gombak , Batu Caves , kg padang Balang, Sentul serta kawasan sekitar Kuala Lumpur. 
untuk Pertanyaan,Tempahan dan Temujanji 

 Call/ Whatsapp : 019 3624134 
 Email : kmshop143@gmail.com 
 FB : Mai Md saupi 


 * Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit*