Wednesday 3 October 2012

KEBAIKAN ESP SHAKLEE


Assalamualaikum.

Didoakan semua pengunjung blog ini di limpahkan rezeki dan sentiasa di dalam rahmat ALLAH.
ALHAMDULILLAH Seronok sangat bulan oktober ni...bulan oktober ni anak ke 2  saya akan genap 2 tahun..Alhamdulillah masih dimurahkan rezeki utk menyusukan Kaisara Marissa...dan sangat double seronok coz bulan ini Shaklee buat promo ESP (Energizing Soy Protein) ini lah yang saya minum untuk sentiasa memberi tenaga pada saya dan juga merupakan milk Booster buat saya...Alhamdulillaah dengan izin ALLAH...mmg betul ESP ini tidak boleh banyakkan susu,tapi saya boleh jamin dengan minum ESP secara istiqamah badan kita akan sihat dan bila badan ibu sihat baru boleh menghasilan susu dengan baik dan lancar., ibu2 menyusu sangat disyorkan sentiasa mendekatkan diri kepada ALLAH dengan sentiasa menyelitkan doa supaya ALLAH sentiasa murahkan rezeki susu ibu,kerana susu ibu juga adalah rezeki buat anak kita.sentiasa amalkan zikir2 semasa menyusu dan semasa proses mengepum...InsyaALLAH.
Jemput tengok perjalanan BF saya bersama puteri saya Kaisara Marissa.

Kaisara Marissa 1 tahun
Kaisara Marissa Complete 30 bulan (9bln dlm kandungan 21bln selepas lahir)  Fully BF




 Email: kmshop143@gmail.com
Tel :0193624134
FB :  http://www.facebook.com/mai.mdsaupi



No comments:

Post a Comment