Monday 23 July 2018

Cara Merawat HFMD dengan berkesan


Ada ke cara untuk merawat HFMD? Insya Allah pasti ada..selari dengan firman Allah setiap penyakit ada penawarnya.. Oleh itu saya ingin kongsikan cara merawat HFMD dengan berkesan yang mana ia telah diamalkan oleh kawan terdekat saya.

Jom kita lihat perkongsian beliau.
Ini kisah kawan saya yang mana anak beliau yang berumur 1 tahun lebih telah di sahkan mengidap HFMD lagi merisaukan beliau ialah anaknya adalah pre mature so antibodi badan anaknya sedikit lemah berbanding kanak2 lain2... seperti kita tahu tiada rawatan khas untuk HFMD lalu kawan saya ini berikhtiar sendiri bagi mempercepatkan proses penyembuhan dan mengelakkan agar ia tidak merebak.

Beliau ikhtiar dengan supelemen Nutriferon bagi memastikan antibodi badan anak beliau kiat untuk melawan virus HFMD tersebut

Beliau juga menyapukan krim semulajadi herbablend bagi mengawal keselesaan akibat bintik2 di tangan dan kakin

Alhamdulillah dalam masa 4 hari anak beliau sudah sembuh daripada HFMD.. syukur.

Jika anak anda juga mengidapi HFMD anda boleh lah berikhtiar dengan suplemen ini..

Bagaimana nak dapatkan suplemen ini boleh lah hubungi saya 0193624134.

No comments:

Post a Comment